Asystent HRM 2020 - licencja elektroniczna

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: METEORYT SOFTWARE
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • Cena netto: 143,09 zł 197,00 zł 176,00 zł
Asystent HRM (HRM-Human Resource Menagement) to innowacyjny program komputerowy, którego celem jest umożliwienie sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi. Asystent HRM sprawdzi się w pracy wszystkich firm, które prowadzą procesy rekrutacyjne, czy pośredniczą w zatrudnianiu pracowników, jak np. agencje pracy.

Wszystkie programy z serii Asystent, w tym też Asystent HRM mają szereg niezwykle użytecznych funkcji:

  • Funkcje związane z bazami danych:
    • Możliwość budowania oraz pracy na wielu bazach danych
    • Zaawansowane, ale szybkie i łatwe przeszukiwanie danych z baz
    • Szeroka gama opcji sortowania danych
    • Możliwość importowania oraz eksportowania danych do/z innych formatów (np. XML, CSV etc.)
    • Wykonywanie zapytań bezpośrednio do baz danych
    • Tworzenie listy ulubionych zapytań do baz danych oraz zapisywanie ich w różnych formatach
    • Zapisywanie kopii zapasowych baz danych
  • Funkcje związane z obsługą danymi firmy:
    • Wprowadzanie danych firmy
    • Wprowadzanie logo firmy
    • Nieograniczona ilość kont bankowych firmy, których numery wprowadzane są do programu
    • Dodawanie adresu do korespondencji z firmą
  • Ograniczanie widoku do:
    • Wybranych oddziałów firmy (co ułatwia w ich zarządzaniu)
    • Wybranych użytkowników programu
  • Współpraca z Google Maps narzędzia „Pokaż na mapie”, co pozwala na szybkie zlokalizowanie np. szukanego adresu
  • Obsługa masowej korespondencji zarówno poprzez e-mail, jak i wiadomości SMS
  • Obsługa przypomnień, w tym też cyklicznych
  • Zarządzanie uprawnieniami poszczególnych użytkowników do pracy na wybranych modułach, czy nad wybranymi danymi oraz zapisywanie ich wszystkich działań
  • Szybka weryfikacja poprawności informacji o numerach NIP i REGON na stronie Głównego Urzędu Statystycznego
  • Możliwość wprowadzania zmian do interfejsu programu, w zależności od upodobań użytkownika, takich jak:
    • Zmiany skórek
    • Włączanie i wyłączanie wybranych modułów
    • Włączanie i wyłączanie dowolnych pól w formularzach, lub pól na liście rekordów
    • Zmiana kolejności wyświetlanych kolumn
  • Ustawianie i obsługa skrótów klawiszowych
  • Obsługa syntezatorów mowy
  • Funkcje związane z zarządzaniem dokumentami:
    • Definiowanie symboli dokumentów
    • Numerowanie dokumentów według wybranego formatu
  • Funkcje związane z zarządzaniem wydrukami:
    • Generowanie kodów kreskowych oraz ich wydruk
    • Generowanie i wydruk etykiet do korespondencji seryjnej
    • Możliwość zapisu każdego wydruku w formacie PDF
    • Wysyłanie wydruków pocztą e-mail do klientów z bazy
  • Korzystanie z wbudowanego do programu kalendarza
  • Terminalowa praca z programem
  • Dodawanie notatek
  • Szyfrowanie plików konfiguracyjnych oraz generowanie zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych (wersja BIZNES i MAX)
  • Możliwość przeniesienia programu na przenośne urządzenia USB
  • Pomoc dla użytkowników dostępna w trybie online