Comarch ERP OPTIMA START MAŁA FIRMA

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: COMARCH
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • Cena netto: 340,65 zł 419,00 zł

Comarch ERP Optima START Mała Firma to dobra propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych

Comarch ERP Optima START Mała Firma


To dobra propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgi przychodów i rozchodów.

Księga Podatkowa to moduł który wspiera firmy w sprawnym rozliczaniu podatków (PIT,VAT) a także umożliwia elektroniczną wysyłkę plików JPK.

 

Pakiety Comarch ERP Optima z linii START, to modułowe oprogramowanie do zarządzania dla małych firm.

Dzięki możliwości późniejszego rozszerzenia o dodatkowe moduły systemu Comarch ERP OPTIMA, mogą ewoluować i rosnąć razem z firmą i jej potrzebami.

System Comarch ERP Optima jest dostępny w modelu stacjonarnym oraz w chmurze (model abonamentowy), dzięki czemu możesz kompleksowo zarządzać procesami w firmie przez Internet. 

 

Comarch ERP OPTIMA START Mała Firma zawiera moduły:

    • Comarch OPTIMA Faktury :
      Moduł Faktury to łatwe wystawianie dokumentów handlowych, cennik z dowolną ilością cen, kartoteki kontrahentów wraz indywidualnymi warunkami handlowymi, wielowymiarowe rabaty.

 

 


Korzystanie z modułu Faktura umożliwia:

  • Swobodę pracy. Program pozwala na wystawianie faktur w cenach "od netto" lub "od brutto",
  • Obsługę dedykowanego narzędzia podwyższającego jakość obsługi stałych klientów,
  • Skrócenie czasu obsługi procesu sprzedaży i zakupu,
  • Sprzedaż detaliczną,
  • Transakcje wewnątrzwspólnotowe,
  • Tworzenie ofert handlowych w MS Office Word,
  • Elektroniczną wymiana dokumentów,
  • Współprace z urządzeniami zewnętrznymi,


Funkcjonalność modułu Faktury obejmuje między innymi:

  • wystawianie faktur sprzedaży dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych, faktur zakupu, paragonów, dokumentów tax free, faktur zakupu od rolnika ryczałtowego, wewnętrznych faktur zakupu i sprzedaży,
  • fiskalizację paragonów i faktur sprzedaży dla osób fizycznych - współpraca z drukarkami fiskalnymi,
  • faktury korygujące (ilość, wartość, podatek VAT),
  • wystawianie dokumentów związanych z procesem przedsprzedaży - faktur Pro Forma,
  • wystawianie dokumentów w walutach obcych - na dokumencie sprzedaży można określić walutę, rodzaj kursu i aktualny przelicznik,
  • możliwość wydruku faktury wraz ze skojarzonymi dokumentami kasowymi,
  • standardowe formy płatności: gotówka i przelew oraz płatności kartami kredytowymi, kompensaty, kredyty oraz inne dowolnie definiowane,
  • elastyczną, definiowalną numeracja dokumentów,
  • prowadzenie dowolnej ilości kartotek usług z możliwością podziału na dowolne grupy asortymentowe prezentowane w formie drzewa,
  • obsługę kodów kreskowych.

 

    • CDN OPTIMA Kasa/Bank :
      Sprawnie zarządzana firma to taka, której kadra zarządzająca ma w każdej chwili dostęp do aktualnych informacji na temat kondycji finansowej firmy, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, ponoszonych kosztów czy stanu bieżących należności i zobowiązań.
      Dlatego system CDN OPTIMA wyposażony został w moduł Kasa/Bank, którego zadaniem jest nie tylko prosta ewidencja wydatków i wpływów.

 


Korzystając z modułu Kasa/Bank można znaleźć odpowiedzi na pytania:

  • jak wygląda przepływ środków pieniężnych w firmie?
  • jak wygląda preliminarz naszych płatności?
  • jak wyglądają rozliczenia z dłużnikami i wierzycielami?
  • co tak naprawdę przynosi nam zysk? w co inwestujemy? co i dlaczego nas tak dużo kosztuje?



Funkcjonalność modułu Kasa/Bank obejmuje również:

  • rozliczenia ze wszelkimi podmiotami prawnymi,
  • rozliczenia seryjne lub zbiorcze dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów prawnych,
  • prowadzenie i rozliczanie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • automatyczne rozliczanie planowanych płatności z wprowadzonymi zapisami kasowymi,
  • bankowość elektroniczną,
  • słownik banków,
  • słownik urzędów (US, ZUS...),
  • inne słowniki-kontrahenci, pracownicy, wspólnicy, banki, urzędy, kategorie, formy płatności,
  • definiowalne schematy numeracji dokumentów,
  • import części danych z programów serii CDN Klasyka,
  • rozliczenia dokumentów (w tym wypłat) w różnych walutach.

 

    • Comarch ERP OPTIMA Księga Podatkowa :
      Moduł Księga Podatkowa - obejmuje funkcjonalnie obsługę księgową firmy, rozliczającą się z Urzędem Skarbowym na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub prowadzącą ewidencje przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym. Płatnikom podatku od towarów i usług moduł ten pozwala na prowadzenie podstawowych ewidencji: Rejestrów zakupów i sprzedaży VAT, umożliwia również podział rejestrów na dowolne rejestry cząstkowe. Comarch ERP Optima pozwala również na prowadzenie ewidencji pomocniczych: wynagrodzeń, spis z natury, rozliczenie samochodów. Moduł ten pozwala na drukowanie deklaracji podatkowych: VAT-7, VAT-7K, PIT-5, PIT-5L.

      Optima umożliwia także elektroniczną wymianę danych poprzez komunikację JPK.

 




Moduł Księga Podatkowa to:

  • pełna zgodność z Rozporządzeniem w Sprawie Prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów i Rozchodów,
  • możliwość księgowania do bufora (bufor stanowi wstępne ujęcie zapisów bez konieczności dokonywania korekt),
  • możliwość walidowania dostępu do poszczególnych funkcji programu,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną deklarację PIT-5 lub PIT-5L,
  • możliwość przygotowania zestawienia ułatwiającego przygotowanie deklaracji PIT-36 oraz PIT-36L,
  • współpraca z modułem Analiz,
  • pełna integracja z pozostałymi modułami,

 

 

 

Wraz z programem użytkownik otrzymuje:

  • 12-miesięczną gwarancję
  • komplet podręczników w formie elektronicznej

Wymagania techniczne:

  • system operacyjny Windows 7/10  lub Windows Serwer 2008/2012/2016
  • serwer Microsoft SQL w wersji 2012 lub nowszej
  • polskie ustawienia regionalne systemu
  • procesor minimum 2 Ghz
  • minimalna ilość pamięci RAM 2 GB
  • minimalna rozdzielczość ekranu to 1024 x 768
  • typ instalacji - jednostanowiskowa lub wielostanowiskowa