mpSekretariat Professional

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: BINSOFT
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • Cena netto: 184,55 zł 227,00 zł

Oprogramowanie mpSekretariat wspomaga prowadzenie sekretariatu w firmie. Program składa się z kilku modułów, każdy z nich wspiera określoną gałąź działalności firmy i określone zadania sekretariatu.

Główne informacje:

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: w zależności od licencji
  • Typ licencji: komercyjna
  • Ważność licencji: 1 rok

Aktualnie mpSekretariat skład się z następujących modułów:

  • Moduł Rejestr umów - umożliwia rejestrowanie zawieranych umów; Pomaga w przestrzeganiu terminów, pilnowaniu ustaleń itp.;
  • Moduł Płatności - umożliwia zarządzanie płatnościami; Pozwala na wystawianie dokumentów KP/KW, zarządzanie rozliczeniami z klientami itp.;
  • Moduł CRM - umożliwia zarządzanie relacjami z klientami; Pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych, wysyłkę mailingów, wysyłke masowych wiadomości SMS, kampanię telefoniczną, przypomnienia do różnych rzeczy itp.
  • Moduł Oferty - pozwala na przygotowywanie ofert dla klientów; Daje możliwość przygotowania dowolnie wielu różnych szablonów ofert, wysyłanie ofert na e-mail, zapisywanie ich w formacie PDF itp.
  • Moduł Zamówienia - pozwala na obsługę zamówień wychodzących; Umożliwia przygotowywanie zamówień, przestrzeganie ich terminów itp.
  • Moduł Książka Korespondencji - umożliwia zarządzanie korespondencją w firmie; Pozwala na rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzacej, przestrzeganie terminów płatności faktur itp.;
  • Moduł Kontrahenci - pozwalający na zarządzanie bazą kontrahentów; Umożliwia gromadzenie różnych informacji na ich temat;

mpSekretariat dostępny jest dla systemów Windows oraz Mac OS X. Wersja dla Windows przygotowana jest w dwóch wariantach: 32- i 64-bitowej, dzięki czemu program jest wydajniejszy, a praca w nim przyjemniejsza. Generowane bazy danych są kompatybilne, co pozwala na przeniesienie bazy z jednego systemu do drugiego. Do prawidłowego działania, program nie wymaga żadnych dodatkowych narzędzi ani serwerów bazodanowych. Wystarczy go zainstalować, uruchomić i korzystać!

Do najważniejszych funkcjonalności programu należą:

  • Obsługa ofert, oferty bez sumowania cen itp.;
  • Import zamówień w różnych formatach, z różnych źródeł;
  • Rejestrowanie zawieranych umów, przypomnienia o terminie ich wygaśnięcia itp.;
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej do klientów;
  • Zamówienia przychodzące i wychodzące;
  • Kilka szablonów wydruku dla zamówień, ofert i innych dokumentów;
  • Edytor szablonów pozwalający na tworzenie własnych szablonów, modyfikację istniejących itp.;
  • Baza kontrahentów; dostęp do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
  • Proste i automatycznie (w tle) tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzanie kopii bezpieczeństwa;
  • Możliwość tworzenia kampanii, mailingów, masowych wiadomości SMS;
  • Możliwość planowania zadań, zlecania zadań innym pracownikom, tworzenia różnych przypomnień;
  • Możliwość prowadzenia wielu firm w jednej bazie danych, tworzenia wielu oddziałów, wielu kont użytkowników;
  • Możliwość integracji z systemem SMSAPI i wysyłania oraz odbierania wiadomości SMS;

Dlaczego warto postawić na oprogramowanie mpSekretariat:

  • Korzystanie z programu jest intuicyjne i banalnie proste;
  • Aplikacja rozpoznaje nazwę banku powiązaną z wprowadzonym numerem konta;
  • Program posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych adresowych na podstawie kodu pocztowego;
  • Program automatycznie weryfikuje poprawność wprowadzanych danych, np. numerów NIP, REGON, IBAN;
  • Program pozwala na drukowanie kopert do zamówień, czy danych kontaktowych - w tym hurtowe drukowanie wielu adresów;
  • Aplikacja daje możliwość umieszczania własnego LOGA oraz znaku wodnego na dokumentach i kopertach;
  • Program automatycznie wykonuję kopię bezpieczeństwa - w tle, bez blokowania możliwości normalnej pracy;
  • Program obsługuje tunelowanie, przechowywania załączników na serwerze SQL, FTP, lokalnie lub poprzez HTTP;
  • Mamy możliwość wyboru lokalizacji bazy danych - możemy użyć baz lokalnych i zdalny, w tym m.in. MySQL;
  • Mamy możliwość migracji pomiędzy systemami Windows i Mac OS X;
  • Mamy możliwość pracy w systemie przez wielu użytkowników jednocześnie; Użytkownicy mogą pracować na różnych systemach operacyjnych, posiadać różne uprawnienia;
  • Współpraca z SMSAPI dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne wysyłanie różnych powiadomień i komunikatów SMS do klientów;
  • Współpraca z pozostałymi naszymi aplikacjami do prowadzenia firmy, np. mpFirma lub mpFaktura;

Oprogramowanie mpSekretariat można zakupić wyłącznie w rocznym abonamencie. Co daje nam następujące korzyści:

  • Program jest znacznie tańszy!
  • Mamy dostęp do wszystkich aktualizacji programu!
  • Posiadamy wsparcie techniczne przez cały okres użytkowania aplikacji;
  • Program wyposażony został w licencjonowany mechanizm świadczenia Pomocy zdalnej - znacznie usprawniający pomoc;

Istnieje także możliwość przechowywania bazy danych w chmurze. Zapraszamy do zapoznania się z tym rozwiązaniem. Zobacz

Podobne produkty:
mpFaktura to program sprzedażowy umożliwiający wystawianie dowolnych dokumentów sprzedaży, obsługujący dodatkowo gospodarkę magazynową i dokumenty z ną związane.
Kliknij by poznać szczegóły
mpGabinet Lekarski jest programem pozwalającym na prowadzenie gabinetu lekarskiego, stamatologicznego czy też przychodni.
Kliknij by poznać szczegóły