OBSŁUGA BIURA

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: SOFTWAREPROJEKT
  • Czas realizacji: 1-2 dni
  • Cena netto: 158,54 zł 232,47 zł 195,00 zł

Informacje ogólne

Obsługa Biura PL+ to program wspomagający prowadzenie biura, ułatwiający codzienną pracę sekretariatu dzięki łatwym w obsłudze rejestrom i funkcją takim jak: dziennik korespondencji, rejestr firmowych dokumentów, lista zgłoszonych usterek oraz złożonych przez pracowników zamówień, system rezerwowania zasobów takich jak rzutnik, samochód czy sala konferencyjna, rejestr gości odwiedzających firmę, a także organizer spotkań.

OBSŁUGA BIURA Przy pomocy programu będziesz tworzyć listę usterek zauważonych i zgłoszonych przez pracowników, wydrukujesz ich zestawienie i przekażesz pracę konserwatorowi. W szybki sposób skontrolujesz czy naprawy zostały zrealizowane w terminie

Program ułatwi Ci organizowanie codziennego życia firmy. W łatwy sposób zaplanujesz spotkanie, sprawdzisz dostępność i zarezerwujesz salę, rzutnik na wskazany dzień. Zapiszesz w terminarzu zadania do wykonania, np "zarezerwować hotel do końca tygodnia".

Otrzymasz pełną kontrolę nad firmową korespondencją dzięki rozbudowanym dziennikom korespondencji z wielopoziomowymi filtrami takimi jak zakres dat, numer korespondencji, symbol sprawy której wiadomość dotyczy, status wiadomości. W łatwy sposób wydrukujesz książkę nadawczą zamiast mozolnie wypełniać poszczególne rubryki ręcznie dzięki czemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu.

Twoja firma stanie się bezpieczniejsza dzięki prowadzeniu książki wiztyt oraz ewidencji kluczy i kart dostępu. W szybki sposób możesz zorientować się kto i kiedy odwiedził naszą firmę lub który pracownik posiada dostęp do wskazanych pomieszczeń.

Najważniejsze funkcje:

  • Rejestr korespondencji wychodzącej / przychodzącej
  • Drukowanie książki nadawczej
  • Rejestr składanych przez pracowników zamówień np. na artykuły biurowe
  • Organizer spotkań, rezerwacja zasobów (sal, rzutników, laptopów)
  • Rejestr i kontrola usterek oraz ich napraw
  • Zarządzanie kluczami i kartami dostępu
  • Rejestr wizyt oraz odwiedzających firmę gości
  • Ewidencja dokumentów, lista zadań do wykonania
  • Książka adresowa, rejestr kontrahentów
  • uniwersalny terminarz do planowania dowolnych wydarzeń
  • kilkanaście różnorodnych raportów, zestawień
  • eksport tabel do arkuszy .CSV
  • możliwość obsługi programu przez wiele osób w tym samym czasie - praca w sieci komputerowej
  • administracja uprawnieniami użytkowników programu, system haseł i dostępu do poszczególnych opcji programu
  • kopiowanie danych z poprzednich dni, miesięcy, lat
  • Nieograniczona ilość danych
  • Wieczysta licencja na użytkowanie programu
  • ŁATWOŚĆ OBSŁUGI