WAPRO MAG BIZNES

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: ASSECO WAPRO
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • Cena netto: 604,88 zł 971,70 zł 744,00 zł

Program WAPRO Mag Biznes wspomaga firmy w obsłudze procesów sprzedaży oraz gospodarki magazynowej

WAPRO Mag Biznes to program dla

Program WAPRO Mag Biznes wspomaga mniejsze firmy w obsłudze procesów sprzedaży oraz obsługi magazynów. Program w wersji Biznes umożliwia obsługę wielu magazynów i oddziałów w firmach handlowych i usługowych. Wykorzystanie programu usprawni i zautomatyzuje wiele procesów w firmie.

 

Wapro WF-Mag Biznes, dlaczego warto go kupić

  • Program można w przyszłości rozbudować o dowolną liczbę stanowisk. Doskonałe rozwiązanie dla firm rozwijających się. W dowolnym momencie możesz zakupić dodatkowe stanowiska i dostosować program do liczby pracowników
  • Współpracuje z niemal wszystkimi drukarkami fiskalnymi, terminalami płatniczymi,
  • Wspomaga pracę magazynu z użyciem czytników kodów kreskowych, wagami elektronicznymi,  oraz drukarkami etykiet
  • Wapro Mag Biznes jest na bieżąco dostosowywany do aktualnych przepisów prawnych
  • Program umożliwia prowadzenie sprzedaży krajowej, można za jego pomocą wystawiać m.in. paragony, rachunki i faktury VAT
  • Mag Biznes zintegrowany został także z wieloma przewoźnikami kurierskimi, dzięki czemu można sprawnie prowadzić sprzedaż wysyłkową

Wapro Mag Biznes

 

Co jeszcze przemawia za wyborem WAPRO Mag Biznes

  • Zgodny z przepisami - program jest na bieżąco dostosowywany do aktualnych przepisów prawnych, więc użytkownik nie jest pozostawiony sam sobie
  • Zapewnia pełną kontrolę nad magazynami - zarządzanie asortymentem, cenami i promocjami będzie niezwykle łatwe
  • Pozwala na wystawianie najważniejszych dokumentów związanych ze sprzedażą. Za pomocą Wapro Mag Biznes można wystawiać dokumenty magazynowe, faktury, rachunki oraz paragony
  • Umożliwia kontrolę i analizę rozrachunków, więc będzie można szybko znaleźć kontrahentów, którzy mają zaległości lub wykorzystali swój kredyt kupiecki
  • Generuje wymagane pliki JPK  zgodne z aktualnymi przepisami i schematami
  • Szerokie możliwości nadawania uprawnień dla użytkowników pozwalają na dostosowanie dostępu do funkcji programu dla poszczególnych osób
  • Możliwość rozbudowy programu w dowolnym momencie np. wraz z rozwojem firmy ogranicza koszty wynikające ze zmiany systemu i dostosowania go do potrzeb firmy
  • Współpracuje z programem finansowo-księgowym WAPRO Kaper lub WAPRO Fakir, dzięki czemu można usprawnić proces księgowania dokumentów.

Wapro Mag Biznes

 

Potrzebujesz więcej informacji o WAPRO Mag ?

WAPRO Mag Biznes to nowoczesny program magazynowy umożliwiający prowadzenie w obrębie firmy dowolnej liczby magazynów. Ułatwia prowadzenie sprzedaży w małych firmach, do kilkunastu pracowników.
Dzięki połączeniu zarządzania magazynem z obsługą sprzedaży wiele informacji widocznych jest w jednym miejscu. System jest ciągle dostosowywany do aktualnie obowiązujących przepisów prawnych, więc użytkownik nie musi się martwić, że jego system stanie się bezużyteczny po wprowadzeniu nowych przepisów.

Zaawansowane mechanizmy kontrolne programu ograniczają ryzyko popełnienia błędu w ewidencji stanów magazynu, jak i w części handlowej.

Z kolei pełna kontrola rozrachunków dba o finanse firmy.  Rozliczenia z kontrahentami są pod kontrolą, aby razie potrzeby podjąć szybko odpowiednie kroki windykacyjne.

Zapisy związane z zobowiązaniami i należnościami są automatycznie generowane przez program po wprowadzeniu do systemu przelewów bankowych lub dokumentów handlowych - faktur zakupu lub faktur sprzedaży.


Program współpracuje z innymi produktami systemu WAPRO ERP takimi jak WAPRO Kaper (księga rozchodów i przychodów) i WAPRO Fakir (program do pełnej księgowości).

Wapro Mag Biznes współprace z systemem WAPRO Aukcje oraz WAPRO Analizy. Dodatkowo można zintegrować go z platformą e-commerce: Wapro B2C oraz Wapro B2B.

Program posiada wbudowany moduł CRM, pozwalający na zarządzanie zadaniami i kontaktami z klientami. Wykorzystanie jego możliwości pozwoli na lepszą obsługę swoich klientów.
Bardzo przydatnym będzie również moduł Serwis, umożliwiający obsługę zleceń serwisowych. Dzięki niemu można realizować m.in. obsługę serwisową towarów, prowadzić kosztorys zlecenia, jak również obsługiwać e-dokumenty dla tworzonych zleceń.

 

 

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • Windows 7/8/10, Windows 2012 R2 Server lub nowszy
  • Procesor: 2 GHz
  • 4 GB RAM
  • Wolne miejsce na dysku: 2 GB
  • Karta graficzna: XGA/XVGA (1024x768)
  • Microsoft SQL Server 2014 lub nowszy w wariancie Express Edition